Έχει φαρδιά μανίκια και κιπούρ λεπτομέρειες που χαρίζουν αέρινη, καλοκαιρινή αίσθηση.
Νιώσε την αύρα του καλοκαιριού με ένα φόρεμα που αποπνέει κομψότητα και ανεμελιά!
Οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν καθημερινά το ίδιο δίλημμα όταν πρόκειται για το ντύσιμό τους:«Τι να φορέσω που να είναι άνετο, στιλάτο και να με δείχνει όμορφη;»Μήπως σε εκφράζει αυτό; Αλλάζεις κι εσύ ρούχα 2-3 φορές μέχρι να βρεις το ιδανικό για σένα;Το Boho Tunic Φόρεμα Λευκό της νέας συλλογής του Fashioncore είναι η λύση που θα σου λύσει τα χέρια!Φοριέται πανεύκολα από το πρωί ως το βράδυ, είτε πάνω από το μαγιό σου, είτε με ένα ζευγάρι εσπαντρίγιες και oversized γυαλιά.Ένα φόρεμα για κάθε στιγμή της ημέρας, που συνδυάζει boho αισθητική με καλοκαιρινή ανεμελιά.
Η απόλυτη επιλογή για άνεση και στιλ στην παραλία και όχι μόνο!
Για όσες αναζητούν εφαρμογή που τονίζει τη μέση ή το σώμα έντονα.
Για γυναίκες που δεν προτιμούν τα έντονα boho στοιχεία, όπως κιπούρ και κεντήματα.
Για όσες χρειάζονται φόρεμα με επένδυση (φόδρα), καθώς το συγκεκριμένο δεν διαθέτει.
Για γυναίκες που φορούν νούμερα πάνω από XLarge – αυτή η συλλογή δεν διαθέτει extended sizing προς το παρόν.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 14 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που θα επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα). Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) μπορείς να μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Ποια είναι η χρέωση αποστολής παραγγελίας;
Για αγορές έως 49€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€, για αγορές άνω των 49€ δεν υπάρχει χρέωση αποστολής. Αναλυτικά εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
09/09/2025 09:14
04/08/2025 15:00
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας
25/09/2025 19:00