Μεταλλική διακοσμητική λεπτομέρεια μπροστά που δίνει statement χαρακτήρα χωρίς υπερβολή.
Μπες με αυτοπεποίθηση σε κάθε σου έξοδο, φορώντας ένα φόρεμα που φτιάχτηκε για να εντυπωσιάζει!
Οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν καθημερινά το ίδιο δίλημμα όταν πρόκειται για το ντύσιμό τους: «Τι να φορέσω που να είναι άνετο, στιλάτο και να με δείχνει όμορφη;» Μήπως σε εκφράζει αυτό; Αλλάζεις κι εσύ ρούχα 2-3 φορές μέχρι να βρεις το ιδανικό για σένα; Το Μίνι Φόρεμα με Μεταλλική Λεπτομέρεια στο Στήθος της νέας συλλογής του Fashioncore είναι αυτό που χρειάζεσαι! Μαύρο, θηλυκό, κομψό και ευκολοφόρετο, σε συνοδεύει από τη βραδινή σου έξοδο έως τα events που θέλεις να τραβήξεις τα βλέμματα. Διαθέτει μοναδική μεταλλική λεπτομέρεια στο στήθος, ανάλαφρη διαφάνεια στα μανίκια και κολακευτική εφαρμογή με εσωτερική φόδρα για απόλυτη άνεση. Ένα φόρεμα που σου επιτρέπει να λάμπεις χωρίς υπερβολές. Γιατί η φινέτσα βρίσκεται στη λεπτομέρεια!
Άφησε την αύρα σου να μιλήσει κάθε φορά που επιλέγεις το Μίνι Φόρεμα με Λεπτομέρεια στο Στήθος
Για όσες προτιμούν αποκλειστικά μακριά φορέματα ή ρούχα με μεγάλη κάλυψη.
Για γυναίκες που επιλέγουν αυστηρά κλασικό ή επαγγελματικό στιλ.
Για όσες επιθυμούν πολύ χαλαρή γραμμή ή ρούχα χωρίς εμφανείς λεπτομέρειες.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 14 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που θα επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα). Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) μπορείς να μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ.
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Ποια είναι η χρέωση αποστολής παραγγελίας;
Για αγορές έως 49€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€, για αγορές άνω των 49€ δεν υπάρχει χρέωση αποστολής. Αναλυτικά εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ.
09/09/2025 09:14
04/08/2025 15:00
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις για την αναζήτηση σας
25/09/2025 19:00